mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

MÜPA

2008.11.11. 18:44 - mézes

Címkék: ajánló müpa

Ti tudtátok, hogy diákkal csak kétszáz forint egy jegy? Persze nagyon sokan várnak erre, meg időben kell menni, minimum a koncert előtt másfél órával, de azért mégis megéri mondjuk egy négy-öt rugós előadásra kétszázé', főleg, ha olyanokat tekinthetünk meg, mint mondjuk Omara Portuondo (ezt múlt héten) vagy Habib Koité&Bamada (ma van), mindkettőről lekéstem egyéb elfoglaltságok miatt, de jó érzéssel tölt el, hogy ha lenne időm, akkor megtehetném.

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr17763869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodzasfanta · http://bodzasfanta.hu 2008.11.11. 21:29:43

3 emelet állóhelyre. de azért jó hogy van ilyen

mézes 2008.11.12. 12:48:04

Azt hittem a negyedikre, de ha a harmadikra, akkor az még jobb:)


süti beállítások módosítása