mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

Laptop

2008.11.23. 12:00 - mézes

Címkék: laptop

Tavaly ellopták, sírtam is sokat, na nem azért, mert ennyire gépfüggő vagyok, de az n+1 giga zene, a MP repülő cirkusza, és az a néhány film köddé válása mély árkokat karistolt az egyébként is meglehetősen puha szívembe. Meg a pénz, ugye. A "nyomozás" előtt kikérdezett az enyhén alkoholista, ám nagyon szenilis rendész bácsika, ilyeneket kérdezett, hogy "Laptop személyleírása, mondja el, mer' nagyon fontos, hogyan nézet ki?". Laptop személyleírása? Gondolkoztam, hát, olyan volt, mint egy laptop, semmi különleges rajta...Jó, jó, mondja, de például milyen volt a színe? A színe? Fekete, de minden ilyen gyártmányú laptop fekete, ha valaki rá nem öntött egy lavor piros festéket, vagy fel nem dobja egy kis kakafoszölddel. Nem igaz, kihúzta magát, elmosolyodott, leginkább egy nagy, megtermett birsalma jutott eszembe róla, szája vastag banán, szemei cseresznyék. Az ujját magasra emelte, mint aki tudja, hogy most olyat mond, ami nagy meglepetést fog kiváltani. "Nem igaz, mert láttam már szürkét is, meg pirosat!" Meglepett, tényleg.

Azóta, mint egy hazátlan, mint a cd és dvd írás, az mp3 konvertálás prostituáltja szédelgek gépről gépre, hogy megszánjanak és eltölthessek néhány percet, néhány meghitt percet a XXI. századdal és konvertáljak, írjak, feltöltsek és letöltsek, hogy aztán továbbmenve csaphassam a szelet a következő Fujitsunak, Gerikomnak vagy MSInek.

Most rám mosolygott a világ, Isten megsimogatta fejbúbomat kisujjával s tegnap kaptam egy gépet. Használt, nem kellett már a gazdijának, mert a képernyő és a billentyűzet közé csukott egy kulcsot is, így a jobb alsó sarok olyan, mintha láthatatlan rekeszekbe Unikumot csorgattak volna, alatta nem látszik semmi, de boldogabb vagyok, mintha egy újat kaptam volna, tudom, hogy ez a laptop már megharcolta életét, Rousseau szemfénye, egy veterán, mögötte a tapasztalat, fekete képernyője mögött a titok, a varázslat. Csak azok az emberek lehettek a sámánok, akiknek volt némi testi deformitásuk is, ilyen az én laptopom is, egy sámán.

S mivel ez egy véleményblog, a postokban valamilyen szinten véleményezni kell a dolgokat, ennek a bejegyzésnek legyen az a végkicsengése, hogy ajándék lónak ne nézd a fogát, legyen bármily savanyú és kicsi is, de a mienk. (és most szakadt rám a plafon, mindig ezt csinálja, ha közhelyeket motyogok alatta. Hívhatom a kőműves Sacit.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr13783951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nervesick · http://farkaskerek.freeblog.hu 2008.11.26. 18:25:58

na tessek!
borzaszto leszek, de:
elloptak a laptopod bazze', most meg kaptal egy ujat, ami jo mer' megvan benne a varazs
ezt irtad le ugy, hogy...
mindegy, irjal konyvet valamirol, sztem mindegy, mirol, adasd ki, legyel gazdag, ha az akarsz lenni
en azt is meg fogom venni 3990-ert, elolvasom, csak nem irok az utolso lapra kommentet, semmit
max a nevemet az elsore, de ezt meg nem szeretem
irjal konyvet

mézes 2008.11.27. 12:02:31

"elloptak a laptopod bazze', most meg kaptal egy ujat, ami jo mer' megvan benne a varazs" igen, ezt írtam.

"mindegy, irjal konyvet valamirol, sztem mindegy, mirol, adasd ki, legyel gazdag, ha az akarsz lenni" majd írok egy könyvet. lehet gazdag is leszek, nem célom, de ha rám szakad egy valag pénz, nem állok ki alóla :)

"en azt is meg fogom venni 3990-ert" Többe fog kerülni, de neked ajándékozok egy példányt és dedikálom is, hogy ne kelljen a saját nevedet az első lapra írnod. :)

De azt hiszem most értettem meg, amit írtál. Szóval ez neked tetszett. Lehet nevettél is rajta.
Ha igen, akkor nem faszoskodok.
Kösz a kommentet! :)

nervesick · http://farkaskerek.freeblog.hu 2008.11.27. 18:09:54

Akkor ne faszoskodj! ;)


süti beállítások módosítása