mezesterdkalacs

Mézes, Térd és Kalács. Olyan, mint a Jó, a Rossz és a Csúf. Vagy a három muskétás. Triumvirátus. Teletubbik, ha ők nem négyen lettek volna. Vagy öten, vagy ki tudja mennyien. Szóval most, mi, így hárman, kifejezzük véleményünket a világról. Punkt.Punkt.Punkt.

Friss topikok

  • mézes: Köszi, már olvastam a kommentek között, majd, ha lesz kicsit több időm, akkor megpróbálom! (2008.12.14. 20:03) Az utolsó bejegyzés
  • nervesick: Értem. Az utolsó mondatot is.:) Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok. Lényeg sz... (2008.12.09. 15:41) Mutter
  • mézes: Nervesick: A gyűlés nem közpénzen menne, mindenki saját magának venné meg a sörét :) A Tv a világ ... (2008.12.03. 20:10) "Kinyitott a kávéház, kábé, öten kint állnak"
  • fekete_mamba: Vágom,én is így gondoltam a csattanóra,csak rosszul fejeztem ki magam. Köszi (2008.12.01. 19:50) Coelho
  • mézes: Lehet csalódni fogsz (a bejegyzés saját vélemény) és biztos, hogy van olyan, akinek egyáltalán nem... (2008.11.30. 17:49) Minimum tizenegyes!

Linkblog

Mutter

2008.12.06. 19:56 - mézes

Címkék: iwiw myvip videó

Erről a témáról már írtam előző blogomban s ma sem gondolom ezt másképp, akkor azon hőbörögtem, hogy mi a francért csinálnak közösségi oldalt diplomásoknak, nem értettem, hogy milyen célt szolgál: nem akarnak vegyülni az átlaggal? a pórnéppel? párt akarnak keresni, diplomával rendelkezőt?

Mostanában azon akadok ki, hogy miért csinálnak úgy általában közösségi oldalt? Persze, jó megtalálni azt a lányt, akibe óvodában szerelmesek voltunk, csak a kis Juliska elköltözött egy másik városba, fájdalmas búcsú, örökre emlékezni fogok rád, ilyesmi, aztán most, 15-20év után megtaláljuk a wiwen vagy a myvipen, elolvassuk, hogy mit gondol magáról, ha nagyon érdekel a képeit is megnézzük és csodálkozunk, hogy a kis Juliska, hogy megnőtt, milyen csinos és menyire szerethet táncolni és mennyire szeretheti a fekete férfiakat. Maximum ennyire jó, de vannak beteges felhasználók.

Van, aki heti kétszer felmegy, email nincs, nem jelölt be senki, üzenőfalat minek elolvasni, kijelentkezés. Ő a normális.

Van, aki hetente többször és több órát tölt el azzal, hogy ismerősök képeit nézegeti, persze, ez sem annyira gáz/beteges még, súlyosabb viszont, ha a myvipen él a kommentelés lehetőségével és ismeretlen csajoknak küld a képe alá olyan szösszeneteket, hogy "de dögös vagy cicám" vagy "honnan szálltál a földre?".

A legbetegesebb az, aki az üzenőfalat nap, mint nap használja, akinek élete nagy része tulajdonképpen ott zajlik. Kedvesének üzeni, hogy szeretlek drágám. Anyjának, hogy mikor fog legközelebb hazautazni. Évfolyamtársának, hogy mit lehet tudni erről meg arról a tanárról. Húának/barátnőjének üzen, hogy majd megbeszélik tudod, azt a dolgot, meg, hogy tudod, majd ott találkozunk, ahol múltkor, meg tudod elmondtam azt a dolgot tudodkinek és tudod jól, hogy ő mit válaszolt. Tudjafaszom, péklapát, essen ketté a fejed! Ki a herét érdekli, hogy a tudodkinek mit mondtál és az tudomisénmit válaszolt, rád meg rá tartozik nem arra a négyszáz emberre még, aki ezt látja. Mozogsz még? Péklapát!

Szóval a mai napig ilyen agresszív voltam az üzenőfalos, beteges, közösségi oldalon csüngő embertársainkkal.

Ma megváltozott bennem valami. Tényleg egy sokk ért.

Rájöttem, hogy a közösségi oldal egy lehetőség, lehetőség, egyrészt, hogy a boldogtalan emberek, ha csak buli képet raknak fel, boldognak mutassák magukat, másrészt, hogy olyan emberek is kiélhessék kreatív vágyaikat, akik egyébként ezt nem tehetnék, és e kreatív folyam nem tűnik el az internet hihetetlen mélységében, hanem a közösségi oldal előnyeiből fakadóan, ismerősök ismerősei által gyorsan eljut, jelen esetben a myvip, legutolsó szegletébe is.

Erre példa az alábbi videó.

Fábri? Bödöcs? Kissádám? Kőhalmi? Egyszerűen semmik, lejárt az idejük és itt az új trónkövetelő Télapó személyében. Ha valamire ráillik az a szó, hogy tökéletes, akkor erre igen. Kiemelendő a videó puritánsága, egy kép, egy ember, egy oldalról jön a fény, ilyen minimalista cuccal ekkorát robbantani, na ez a művészet. A másik (a srác sziporkázó humora mellett, ami már az első mondatban megutatkoik: csákány a hátadba)a mondatszövés. Hrabal kirohan kedvenc sörözőjéből, haját tépi, letérdel a macskakövekre, tekintetét az égre emeli s azt üvölti, hogy miért.

A bejegyzés trackback címe:

https://mezesterdkalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr7808182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fekete_mamba · http://farkaskerek.freeblog.hu 2008.12.08. 00:06:44

"A bőre is már teljesen olyan,mint a trágya, egyszerűen már nem lehet mit kezdeni anyámmal."
Ez most komoly? Valaki képes ilyen videót csinálni,amit felrak a myvipre?
Az tény,hogy sziporkázó előadásról van szó,a Télapó humora utolérhetetlen,de hogy ilyen lehetőségeket is tartogatnak a közösségi oldalak,azt sosem hittem volna. Egy álomvilágban éltem eddig!

nervesick · http://farkaskerek.freeblog.hu 2008.12.08. 18:19:57

Na és akkor "milyen az élet titka"?
Egyébként bennem már régebben megváltozott valami. Nem. Igazából én már régóta ilyen vagyok. Mégpedig olyan, hogy leszarom ezeket.
Változott bennem az átlagosság fogalma, de csakis azért, mert jóindulatú vagyok. Jóindulatúságomból adódik, hogy azt merem mondani, hogy ez a télapó nevezetű földlakó, vagy mondom inkább, hogy ezen a bolygón létező alak nem átlagos. Az átlagos én vagyok, csak kevés ilyen átlagos ember van ma. Később arányaiban több lesz. Nem tudom mikor, de később az átlagos szó visszanyeri az eredeti jelentését nálam. Ebben bízom, így is lesz. Miért mondom? Mindig Vörösmarty verse jut eszembe: "Az nem lehet, hogy annyi szív hiába onta vért.." Ez a Szózatból van. De a Kölcsey mű alcímét is idézhetem, a Himnuszét: "A magyar nép zivataros századaiból"
Mert most erre a videóra én azt mondom, hogy hiába ontották vérüket. De a verssor így kezdődik: "Az nem lehet..." Véleményem szerint Vörösmarty Mihály tanult ember volt, költő, így az olvasói számára leginkább példakép. Nekem is az. Egy példakép. Feltételezem róla, hogy nem téved.
A magyar himnusz írója pedig zivataros századokat emleget. Voltak ilyenek. Meg most van szerintem. Zivatar mindig van. Ez a videó annak egy cseppje. "Szánd meg Isten a magyart"

nervesick · http://farkaskerek.freeblog.hu 2008.12.08. 18:28:48

Bocsánat a sok szövegért.
Én csak biztatni szeretnélek. Szeretném, ha nem érne ilyen sokk, de ezt nem tudom megakadályozni. Egyszerűen csak ne nézz myvipes videókat. Hunyjál szemet. Szemét sem akarok lenni, viszont leírom: én nem szívesen olvastam ezt a bejegyzést a Mézestérdkalács blogon:S
Egyébként itt jók a témák, imádok itt kommentelni (talán észrevettétek:)), minimum fél órákat szánok erre egyhuzamban. Érdemes, csak ne akadjunk fent a szemétkupacokon. Kerüljük ki, vagy ha módunkban áll, takarítsuk el. Repüljünk ki vele a világűrbe.

mézes 2008.12.09. 10:41:54

Feketemamba: ez a mátrix :)

Nervesick:Hú, igen mélyen elemeztél. Nem szoktam myvipes videókat nézni, egyáltalán nem szoktam a myvipen semmit sem csinálni. Ezt a videót a szanalmas.hu -n találtam, azon se sűrűn vagyok, csak ha nullán kattog az agyam (amúgy meg www.kreten.hu, azazigazi). Gondoltam ez alapján kifejtem, hogy mit gondolok az olyan emberekről, akik az üzenőfalon élnek. Igazából ők sem nagyon érdekelnek, csak ez egy véleményblog és nem írhatok mindig a mindennapjaimról (és nem is szeretnék). Ha azt írom, hogy "mostanában azon akadok ki.." akkor az 'költői túlzás', mert rendesen kialszom magam és reggelre ugyanúgy müzlit eszem tejjel, nem akadok ki, csak elgondolkodtat, hogy mivégre. "Ilyen agresszív voltam.." utoljára ötödikben verekedtem, nem vagyok kimondottan agresszív típus :)
Ebből következik, hogy nem kell szemet hunynom, kikerülnöm, eltakarítanom.
Megláttam, véleményt írtam.
Nem baj, ha nem szívesen olvastad ezt a bejegyzést :)

nervesick · http://farkaskerek.freeblog.hu 2008.12.09. 15:41:25

Értem. Az utolsó mondatot is.:)
Vedd úgy, hogy én is kiakadtam. Nem akartam. Nem akarok.
Lényeg szerintem, hogy tudjuk, miről van szó. Nekem ennyi elég.


süti beállítások módosítása